Image Slider

sobota, 17 września 2016

Manicure: Pastelowa syrenka w 10 krokach




Hybrydy od początku 2016 roku goszczą na moich paznokciach. Okazały się idealną metodą do zapuszczenia słabych i naturalnie krótkich paznokci. Stały się też po części moim uzależnieniem, i z całą pewnością mogę przyznać, że bez wahania wydałabym na nie moje ostatnie pieniądze. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pastelową odsłonę syrenki. Zakochałam się w tych małych błyskotkach od pierwszego wejrzenia. Zresztą zobaczcie sami efekt końcowy...


Krok 1: Odsuń skórki z paznokci. Nadmierną ich ilość usuń za pomocą specjalnego radełka bądź cążek.

Krok 2: Za pomocą płaskiego pilniczka nadaj kształt płytce paznokcia.

Krok 3: Użyj bloku polerskiego lub pilniczka o drobnej ziarnistości do zmatowienia płytki paznokcia.

Krok 4: Za pomocą pędzelka lub szczoteczki usuń cały pył powstały podczas piłowania.

Krok 5: Nasączonym Cleaner'em wacikiem bezpyłowym, przetrzyj każdy paznokieć. Ten krok sprawi, że lakier będzie miał lepszą przyczepność.

Krok 6: Tak przygotowane paznokcie pomaluj lakierem bazowym (BASE). Następnie utwardź całość w lampie UV/LED (9W) przez 30 sekund.



Krok 7: Efekt syrenki jest dość przyjacielski i lubi się przyczepiać tam gdzie nie trzeba. Z tego właśnie względu, cały manicure zacznij od pomalowania białym lakierem [SEMILAC - STRONG WHITE 001] trzech paznokci (wskazujący, środkowy, serdeczny) na których syrenka ma się znajdować. Do ładnego pokrycia potrzebne są dwie warstwy lakieru. Oczywiście każdą warstwę utwardź w lampie UV/LED.



Krok 8: Na wysuszony lecz lepki lakier nasyp niewielką ilość efektu syrenki. Ja zdecydowałam się na syrenki marki INDIGO, i tak:
  • na wskazującym palcu użyłam syrenki - pastelowej, co w efekcie końcowym dało lekko różowy kolor płytce
  • na środkowym palcu użyłam klasycznej wersji syrenki
  • na serdecznym palcu użyłam jednej z najnowszych syrenek INDIGO - Aquarius ♥︎♥︎♥︎ Jej delikatny błękitny blask oczarował mnie od pierwszego wejrzenia


Krok 9: Strzep nadmiar pyłku z płytki paznokcia, a resztę wmasuj opuszkiem palca. Gdy uzyskasz błyszczącą taflę syrenki, całość omieć miękkim pędzelkiem, by pozbyć się nadmiaru produktu ze skórek.


Krok 10: Zabezpiecz syrenkę nakładając na nią TOP. Utwardź w lampie UV/LED i gotowe. Jeśli użyłaś standardowego topu całość przetrzyj wacikiem bezpyłowym nasączonym Cleaner'em.

Żeby nie przesadzić z błyskiem, na kciuku i najmniejszym palcu położyłam tylko biały lakier. By całość nie była zbyt nudna, najmniejszy paznokieć nie domalowałam przy tylnym wale. W tym celu użyłam sondy by linia była możliwie jak najrówniejsza.


Gdy pazurki są gotowe, nawilżam skórki olejkiem.



♥︎♥︎♥︎

Jak podoba się Wam moja jeszcze letnia propozycja na pazurki z lekkim glow? Dzielcie się opiniami w komentarzach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz